Branża prezentowa
- Home
- portfolio
- Pozycjonowanie
- Branża prezentowa
Wzrost fraz TOP 3
Wzrost fraz TOP 10
Wzrost ruchu organicznego
Średni miesięczny ruch
Historia współpracy
Od samego początku projekt był sporym wyzwaniem, przede wszystkim z racji używanych technologii (mniej popularnych) oraz wcześniejszego pokrycia fraz kluczowych. Podczas wspólnych spotkań i rozmów uznaliśmy, że najlepszym wyjściem będzie kompleksowa przebudowa obecnych adresów URL. Przy okazji uzgodniliśmy, że rozbudujemy domenę o kilkadziesiąt kolejnych kategorii, które posiadały ciekawe potencjały. Pierwotnie biznes opierał się mocno na kategoriach i produktach sezonowych, jednak znaleźliśmy przestrzeń również na evergreenowe treści i działania.
Jakie działania podjęliśmy?
W ramach współpracy przeprowadziliśmy: audyt techniczny i rekomendacje dotyczące możliwych usprawnień, Analiza Keyword Gap i Content Gap (rozbudowana analiza konkurencji), całkowita przebudowa (i rozbudowa) struktury serwisu (bardzo duża ilość podstron nie była właściwie rozplanowana:
Strony kanibalizowały się i nie były stworzone z myślą o odpowiednich frazach kluczowych). rozbudowa i optymalizacja treści (opisy kategorii, podstron produktowe, blog), działania linkbuildingowe, analiza linkowania wewnętrznego, na podstawie której powstały następnie rekomendacje, optymalizacja wizytówki GMF i jej systematyczne prowadzenie, optymalizacja grafik.
Audyt Techniczny
W którym przeprowadziliśmy kompleksową analizę strony i branży
Przebudowa serwisu
Dodaliśmy nowe kategorię, zmieniliśmy URL przyjazne dla Google
Linkbuidling i content
Skupiliśmy się na pozyskiwaniu linków, tworzeniu artykułów i wizytówce GMF
Rezultaty
Wyniki podczas naszej współpracy dla fraz Top 1-3 & Top 4-10
Potrzebujesz zwiększyć widoczność swojej firmy w internecie?
Często zadawane pytania
Pozycjonując strony oraz sklepy internetowe, koncentrujemy się na analizie słów kluczowych, optymalizacji treści, poprawie struktury strony oraz efektywnym link buildingu, aby zwiększyć widoczność i przyciągnąć większy ruch.
Regularnie analizując dane z narzędzi takich jak GA4 i Search Console, aby śledzić ruch, pozycje słów kluczowych i zachowania użytkowników.
Efekty pozycjonowania strony WWW mogą być widoczne po kilku miesiącach, zazwyczaj od 3 miesięcy. Z kolei po 6 miesiącach można zaobserwować znaczące wzrosty. Czynniki jakie na to wpływają, to konkurencyjność branży, jakość działań SEO i częstotliwości aktualizacji treści.
Bezpośrednie pozycjonowanie strony w Google prowadzi do wzrostu ruchu na witrynie, co z kolei może zwiększyć konwersje i sprzedaż, poprawić widoczność, zbudować markę w Internecie, poprawić konkurencyjność i zwiększyć obecność firmy w sieci, szczególnie jeśli wcześniej nie stosowaliśmy działań SEO.
W naszej agencji umowa na pozycjonowanie jest na czas nieokreślony z 1-miesięcznym wypowiedzeniem. Dążymy do utrzymania współpracy dzięki osiąganym rezultatom, a nie długoterminowym zobowiązaniom.
Poprzez optymalizację Google My Business, lokalnych słów kluczowych i pozyskiwanie lokalnych linków oraz opinii klientów.