OPUBLIKOWANY
Luty 10, 2023
KATEGORIA
Pozycjonowanie
KLIENT
Klient z branży prezentowej
Branża prezentowa
%
Wzrost fraz TOP 3
%
Wzrost fraz TOP 10
%
Wzrost ruchu organicznego
+
Średni miesięczny ruch

Historia współpracy

Od samego początku projekt był sporym wyzwaniem, przede wszystkim z racji używanych technologii (mniej popularnych) oraz wcześniejszego pokrycia fraz kluczowych. Podczas wspólnych spotkań i rozmów uznaliśmy, że najlepszym wyjściem będzie kompleksowa przebudowa obecnych adresów URL. Przy okazji uzgodniliśmy, że rozbudujemy domenę o kilkadziesiąt kolejnych kategorii, które posiadały ciekawe potencjały. Pierwotnie biznes opierał się mocno na kategoriach i produktach sezonowych, jednak znaleźliśmy przestrzeń również na evergreenowe treści i działania.

case

Jakie działania podjęliśmy?

W ramach współpracy przeprowadziliśmy: audyt techniczny i rekomendacje dotyczące możliwych usprawnień, Analiza Keyword Gap i Content Gap (rozbudowana analiza konkurencji), całkowita przebudowa (i rozbudowa) struktury serwisu (bardzo duża ilość podstron nie była właściwie rozplanowana:

Strony kanibalizowały się i nie były stworzone z myślą o odpowiednich frazach kluczowych). rozbudowa i optymalizacja treści (opisy kategorii, podstron produktowe, blog), działania linkbuildingowe, analiza linkowania wewnętrznego, na podstawie której powstały następnie rekomendacje, optymalizacja wizytówki GMF i jej systematyczne prowadzenie, optymalizacja grafik.

arrow
01
Audyt Techniczny

W którym przeprowadziliśmy kompleksową analizę strony i branży

arrow
02
process2
Przebudowa serwisu

Dodaliśmy nowe kategorię, zmieniliśmy URL przyjazne dla Google

03
process3
Linkbuidling i content

Skupiliśmy się na pozyskiwaniu linków, tworzeniu artykułów i wizytówce GMF

Rezultaty

Wyniki podczas naszej współpracy dla fraz Top 1-3 & Top 4-10

case2

Potrzebujesz zwiększyć widoczność swojej firmy w internecie?

Często zadawane pytania

Pozycjonując strony oraz sklepy internetowe, koncentrujemy się na analizie słów kluczowych, optymalizacji treści, poprawie struktury strony oraz efektywnym link buildingu, aby zwiększyć widoczność i przyciągnąć większy ruch.

Jak ocenić skuteczność działań SEO?

Regularnie analizując dane z narzędzi takich jak GA4 i Search Console, aby śledzić ruch, pozycje słów kluczowych i zachowania użytkowników.

Kiedy widoczne są pierwsze efekty pozycjonowania strony WWW?

Efekty pozycjonowania strony WWW mogą być widoczne po kilku miesiącach, zazwyczaj od 3 miesięcy. Z kolei po 6 miesiącach można zaobserwować znaczące wzrosty. Czynniki jakie na to wpływają, to konkurencyjność branży, jakość działań SEO i częstotliwości aktualizacji treści.

Jakie korzyści daje pozycjonowanie stron internetowych?

Bezpośrednie pozycjonowanie strony w Google prowadzi do wzrostu ruchu na witrynie, co z kolei może zwiększyć konwersje i sprzedaż, poprawić widoczność, zbudować markę w Internecie, poprawić konkurencyjność i zwiększyć obecność firmy w sieci, szczególnie jeśli wcześniej nie stosowaliśmy działań SEO.

Na jak długo podpisywana jest umowa na pozycjonowanie strony?

W naszej agencji umowa na pozycjonowanie jest na czas nieokreślony z 1-miesięcznym wypowiedzeniem. Dążymy do utrzymania współpracy dzięki osiąganym rezultatom, a nie długoterminowym zobowiązaniom.

Jak pozycjonować się na rynkach lokalnych?

Poprzez optymalizację Google My Business, lokalnych słów kluczowych i pozyskiwanie lokalnych linków oraz opinii klientów.