OPUBLIKOWANY
Luty 1, 2023
KATEGORIA
Pozycjonowanie
KLIENT
Klient z branży turystycznej
turystyka
%
Wzrost fraz TOP 3
%
Ruch organiczny
współpraca z innymi działami
r
czas współpracy

Zakres współpracy

W trakcie współpracy dla Klienta wykonaliśmy: audyt techniczny i contentowy, reoptymalizacja kategorii i podstron ofertowych, zwrócenie szczególnej uwagi na indeksację serwisu, linkbuilding oraz content. Dzięki dobrej komunikacji udało się wypracować zadowalające Klienta wyniki.

Współpraca trwała około 1,5 roku, od 11.2021 do 02.2023

case2-2

Podjęte działania

Podchodziliśmy do tego projektu kompleksowo. Przeprowadziliśmy szczegółowy audyt techniczny, priorytetyzując działania na najbliższe 12 miesięcy z uwagi na ogromną liczbę podstron. Rozwinęliśmy treści witryny, poprawiliśmy kategorie i podstrony ofertowe oraz skupiliśmy się na indeksacji serwisu i danach rozszerzonych. Przeprowadziliśmy dywersyfikację linków i anchor textów, zoptymalizowaliśmy linkowanie wewnętrzne, grafiki oraz współpracowaliśmy z zespołami PPC i Social Mediów.

Przyczyniło się to do rezultatów:
Wzrost liczby fraz w TOP3 o 62%, (z ~25k do ~41k), wzrost średniego miesięcznego ruchu organicznego o 47%, (z ~620k sesji do ~910k sesji miesięcznie).

arrow
01
Audyt Techniczny

Który określił priorytetyzacje działań i otworzył nowe perspektywy

arrow
02
process2
Content i Optymalizacja

Poprawa oraz tworzenie treści, kategorii i podstron ofertowych

03
process3
Linkbuilding oraz PPC

Skupiliśmy się na indeksacji linków, pozyskanie nowych oraz współpracy z działem PPC i Social Mediów

Potrzebujesz zwiększyć widoczność swojej firmy w internecie?

Często zadawane pytania

Pozycjonując strony oraz sklepy internetowe, koncentrujemy się na analizie słów kluczowych, optymalizacji treści, poprawie struktury strony oraz efektywnym link buildingu, aby zwiększyć widoczność i przyciągnąć większy ruch.

Jak ocenić skuteczność działań SEO?

Regularnie analizując dane z narzędzi takich jak GA4 i Search Console, aby śledzić ruch, pozycje słów kluczowych i zachowania użytkowników.

Kiedy widoczne są pierwsze efekty pozycjonowania strony WWW?

Efekty pozycjonowania strony WWW mogą być widoczne po kilku miesiącach, zazwyczaj od 3 miesięcy. Z kolei po 6 miesiącach można zaobserwować znaczące wzrosty. Czynniki jakie na to wpływają, to konkurencyjność branży, jakość działań SEO i częstotliwości aktualizacji treści.

Jakie korzyści daje pozycjonowanie stron internetowych?

Bezpośrednie pozycjonowanie strony w Google prowadzi do wzrostu ruchu na witrynie, co z kolei może zwiększyć konwersje i sprzedaż, poprawić widoczność, zbudować markę w Internecie, poprawić konkurencyjność i zwiększyć obecność firmy w sieci, szczególnie jeśli wcześniej nie stosowaliśmy działań SEO.

Na jak długo podpisywana jest umowa na pozycjonowanie strony?

W naszej agencji umowa na pozycjonowanie jest na czas nieokreślony z 1-miesięcznym wypowiedzeniem. Dążymy do utrzymania współpracy dzięki osiąganym rezultatom, a nie długoterminowym zobowiązaniom.

Jak pozycjonować się na rynkach lokalnych?

Poprzez optymalizację Google My Business, lokalnych słów kluczowych i pozyskiwanie lokalnych linków oraz opinii klientów.