Optymalizacja SEO branża turystyczna
- Home
- portfolio
- Pozycjonowanie
- Optymalizacja SEO branża turystyczna
Wzrost fraz TOP 3
Ruch organiczny
współpraca z innymi działami
czas współpracy
Zakres współpracy
W trakcie współpracy dla Klienta wykonaliśmy: audyt techniczny i contentowy, reoptymalizacja kategorii i podstron ofertowych, zwrócenie szczególnej uwagi na indeksację serwisu, linkbuilding oraz content. Dzięki dobrej komunikacji udało się wypracować zadowalające Klienta wyniki.
Współpraca trwała około 1,5 roku, od 11.2021 do 02.2023
Podjęte działania
Podchodziliśmy do tego projektu kompleksowo. Przeprowadziliśmy szczegółowy audyt techniczny, priorytetyzując działania na najbliższe 12 miesięcy z uwagi na ogromną liczbę podstron. Rozwinęliśmy treści witryny, poprawiliśmy kategorie i podstrony ofertowe oraz skupiliśmy się na indeksacji serwisu i danach rozszerzonych. Przeprowadziliśmy dywersyfikację linków i anchor textów, zoptymalizowaliśmy linkowanie wewnętrzne, grafiki oraz współpracowaliśmy z zespołami PPC i Social Mediów.
Przyczyniło się to do rezultatów:
Wzrost liczby fraz w TOP3 o 62%, (z ~25k do ~41k), wzrost średniego miesięcznego ruchu organicznego o 47%, (z ~620k sesji do ~910k sesji miesięcznie).
Audyt Techniczny
Który określił priorytetyzacje działań i otworzył nowe perspektywy
Content i Optymalizacja
Poprawa oraz tworzenie treści, kategorii i podstron ofertowych
Linkbuilding oraz PPC
Skupiliśmy się na indeksacji linków, pozyskanie nowych oraz współpracy z działem PPC i Social Mediów
Potrzebujesz zwiększyć widoczność swojej firmy w internecie?
Często zadawane pytania
Pozycjonując strony oraz sklepy internetowe, koncentrujemy się na analizie słów kluczowych, optymalizacji treści, poprawie struktury strony oraz efektywnym link buildingu, aby zwiększyć widoczność i przyciągnąć większy ruch.
Regularnie analizując dane z narzędzi takich jak GA4 i Search Console, aby śledzić ruch, pozycje słów kluczowych i zachowania użytkowników.
Efekty pozycjonowania strony WWW mogą być widoczne po kilku miesiącach, zazwyczaj od 3 miesięcy. Z kolei po 6 miesiącach można zaobserwować znaczące wzrosty. Czynniki jakie na to wpływają, to konkurencyjność branży, jakość działań SEO i częstotliwości aktualizacji treści.
Bezpośrednie pozycjonowanie strony w Google prowadzi do wzrostu ruchu na witrynie, co z kolei może zwiększyć konwersje i sprzedaż, poprawić widoczność, zbudować markę w Internecie, poprawić konkurencyjność i zwiększyć obecność firmy w sieci, szczególnie jeśli wcześniej nie stosowaliśmy działań SEO.
W naszej agencji umowa na pozycjonowanie jest na czas nieokreślony z 1-miesięcznym wypowiedzeniem. Dążymy do utrzymania współpracy dzięki osiąganym rezultatom, a nie długoterminowym zobowiązaniom.
Poprzez optymalizację Google My Business, lokalnych słów kluczowych i pozyskiwanie lokalnych linków oraz opinii klientów.