e-commerce meblowy
- Home
- portfolio
- Pozycjonowanie
- e-commerce meblowy
Top 3
Top 10
ROAS
Ruch miesięczny
Historia współpracy
Po przejęciu pozycjonowania dla Klienta przez nas, poprzednie agencje zachowywały się nie fair, odpinając linki i przeszkadzając z linkowaniem adresów 404 oraz wersji z operatorem w URL-ach. Naszym zadaniem było kompleksowe zarządzanie projektem, tworzenie strategii contentowych i linkbuildingowych, opracowywanie wytycznych dla programistów, przeprowadzanie audytów SEO, optymalizację procesów w firmie, walkę z kanibalizacją, opracowywanie pluginów SEO oraz kreatywne podejście do zdobywania wartościowych linków przy minimalnych kosztach.
Jakie działania podjęliśmy?
Następnie, gdy wykonaliśmy całościowy audyt SEO, zrobiliśmy optymalizacje techniczne, szczególnie w zakresie cachowania, co poprawiło pozycje na konkurencyjne słowa kluczowe. Stworzyliśmy dwa nowe pluginy: pierwszy automatycznie linkuje wewnętrznie produkty, drugi tworzy filtry wyszukiwania dla kategorii produktów. Usunęliśmy 80% słabego contentu i zastąpiliśmy go tematami budującymi autorytet i otwierającymi współpracę z innymi portalami. Wykonaliśmy kilka tanich współprac linkbuildingowych i opracowaliśmy procesy radzenia sobie z kanibalizacją wewnętrzną, skalując biznes klienta przez promocję „stron córek” za pomocą reklam internetowych
Audyt SEO
Był fundamentem, który wybadał nam aktualną sytuację i określił cele
Content i Optymalizacja
Która pomogła nam uzyskać lepsze wyniki wydajności i poprawić pozycję
Pluginy i Linkbudiling
Na potrzeby serwisu dodaliśmy nowe pluginy oraz uzyskaliśmy nowe linki
Rezultaty
Wyniki szczytowe, które osiągnęliśmy podczas naszej współpracy
Potrzebujesz zwiększyć widoczność swojej firmy w internecie?
Często zadawane pytania
Pozycjonując strony oraz sklepy internetowe, koncentrujemy się na analizie słów kluczowych, optymalizacji treści, poprawie struktury strony oraz efektywnym link buildingu, aby zwiększyć widoczność i przyciągnąć większy ruch.
Regularnie analizując dane z narzędzi takich jak GA4 i Search Console, aby śledzić ruch, pozycje słów kluczowych i zachowania użytkowników.
Efekty pozycjonowania strony WWW mogą być widoczne po kilku miesiącach, zazwyczaj od 3 miesięcy. Z kolei po 6 miesiącach można zaobserwować znaczące wzrosty. Czynniki jakie na to wpływają, to konkurencyjność branży, jakość działań SEO i częstotliwości aktualizacji treści.
Bezpośrednie pozycjonowanie strony w Google prowadzi do wzrostu ruchu na witrynie, co z kolei może zwiększyć konwersje i sprzedaż, poprawić widoczność, zbudować markę w Internecie, poprawić konkurencyjność i zwiększyć obecność firmy w sieci, szczególnie jeśli wcześniej nie stosowaliśmy działań SEO.
W naszej agencji umowa na pozycjonowanie jest na czas nieokreślony z 1-miesięcznym wypowiedzeniem. Dążymy do utrzymania współpracy dzięki osiąganym rezultatom, a nie długoterminowym zobowiązaniom.
Poprzez optymalizację Google My Business, lokalnych słów kluczowych i pozyskiwanie lokalnych linków oraz opinii klientów.