Sklep obuwniczy sprzedaż
- Home
- portfolio
- Kampanie Reklamowe
- Sklep obuwniczy sprzedaż
KOSZT
WYGENEROWANA SPRZEDAŻ
ROAS
KONWERSJE
Miesięczne wyniki kampanii w Google Ads dla sklepu obuwniczego. Średni zwrot z wydatków na reklamę 675%.
02. Krótki proces
Przejęliśmy konto po poprzedniej agencji. Wyniki były bardzo słabe i po kalkulacjach z klientem okazało się, że były poniżej progu opłacalności. Dołożyliśmy 2 kampanie Performance Max i jedną kampanię na wyszukiwanie. Ponadto poprawiliśmy słowa kluczowe w istniejącej kampanii.
Wyznaczenie celów
Minimalny wskaźnik ROAS musiał wynosić 320%, by działania reklamowe były opłacalne. W drugim miesiącu działań podwoiliśmy ten cel.
Wdrożenie kampanii
Ustawiliśmy nowe kampanie zgodnie z dobrymi praktykami oraz dokonaliśmy edycji starej kampanii na sieć Search.
Optymalizacja i skalowanie
W kolejnych miesiącach skupiliśmy się na utrzymaniu wyniku minimum ROAS 550% oraz skalowaniu reklam.
Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż lub ilość leadów?
05. Procenty
SEO & Marketing
Keywords Results
07. Akordeon
Search engine optimization is taking specific actions and implementing specific practices into your website, both internally and externally, that increases the organic traffic and search engine result rank of your website on search engine result pages.
We help ambitious businesses like yours generate more profits by building awareness, driving web traffic, connecting with customers.
We help ambitious businesses like yours generate more profits by building awareness, driving web traffic, connecting with customers.